1. Dostawa zamówionych w sklepie produktów odbywa się wyłacznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres lub do paczkomatu wskazanego przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
  2. Dostawa zamówionych produktów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej
  3. Po wysyłce zamówionego Towaru, Klient otrzymuje za pomocą poczty elektronicznej wiadomość o wysyłce zakupionych Towarów wraz z informacją zawierającą numer przesyłki.
  4. Status swojej przesyłki na stronie firmy kurierskiej.
  5. Ze względu na dostawę przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej wymagane jest podanie numeru telefonu kontaktowego oraz obecność w miejscy dostawy w godzinach pracy firmy kurierskiej.
  6. W przypadku nieodebrania przesyłki z paczkomatu bądź z powodu nieobecności we wskazanym miejscu dostawy w godzinach pracy firmy kurierskiej, nieuzasadnionej odmowy odbioru przesyłki, podania błędnego adresu, zamawiający zostanie obciążony kosztami ponownego transportu zamówienia, niezależnie od wartości zamówienia.
  7. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien sprawdzić w obecności kuriera stan opakowania zewnętrznego oraz przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania lub zawartości przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.

Informujemy , że nie mamy wpływu na pracę kurierów firm spedycyjnych. Nie ma możliwości umawiania się na konkretną godzinę dostawy, nie dysponujemy również numerami telefonów do kurierów. Wszelkie informacje dotyczące dostawy można uzyskać kontaktując się z infolinią firmy kurierskiej.

Śledź nas na Facebooku